(現在 過去ログ24614 を表示中)

HOME HELP 新規作成 新着記事 トピック表示 ファイル一覧 検索 過去ログ

[ 最新記事及び返信フォームをトピックトップへ ]

■458050 / inTopicNo.1)  xzznbmvJQcFCeDZE
  
□投稿者/ Razer22 -(2019/07/12(Fri) 17:21:09) [ID:jQ3U5nQ6]
http://beticadeaceite.com/stmap_580xtyx.html?clopidogrel.dulcolax.levitra.omnicef
    Incorrect PIN http://uoflfca.org/stmap_41ugryd.html?viagra.moduretic.azelastine www.addcoach4u.com/adultaddtest.html  Advertisers just aren’t that interested in tipping large amounts of their ad budgets into mobile-specific campaigns unless they’re selling mobile content or related products. As Dunn points out, most big-brand marketers would rather buy a sponsored post on Facebook, a promoted tweet on Twitter or a piece of sponsored content direct from a publisher that will reach their audience regardless of the device they happen to be using. They’re interested in audiences, not device-types, and that’s a problem for mobile ad networks.
     

引用返信/返信 削除キー/



トピック内ページ移動 / << 0 >>

このトピックに書きこむ

書き込み不可

Mode/  Pass/

HOME HELP 新規作成 新着記事 トピック表示 ファイル一覧 検索 過去ログ

- Child Tree -